Природознавство п. с. 12-13, на с. 12: запам'ятайте нові слова, що належать до неживої природи, с. 13: про планету Земля і небесні тіла, завд. для друга
Основи здоров'я с. 8-11 знати: які приміщення є у школі, для чого призначені, хто працює у школі, правила поведінки, з. с. 4-5
Математика п. с. 14, зошит, склад числа 2, порівняння предметів, поняття "однакові" за довжиною
Читання с. 20-21, слова, що з ознаками предметів: який? яка? яке? які? Звуковий аналіз слів, складання речень
Математика п.с. 10-11, з. с.10 № 2: Незнайку зафарбувати певними кольорами • - фіолетовий, •• - червоний і т. д., лічба предметів і співвідношення цифри і числа
Письмо з. с. 13 складання речень за малюнком, повторення сітки зошита
Фізкультура
Природознавство п. с. 8-11, знати що таке навколишній світ, що належить до живої та неживої природи
1. Письмо с. 10, відповіді на запитання "який?", "яка?", "яке?", с. 11 (1 і 2 рядки), сітка зошита, міжрякова або допоміжна лінія, робочий рядок - верхня робоча лінія, нижня робоча лінія, похила лінія 2. Фізкультура 3. Математика п. і з. с. 7, лічба предметів, об'єднання їх у групу за спільною ознакою, порівняння "найдовший-найкоротший", найвищий-найнижчий". 4. Читання с. 13, 15, уявлення про голосні та приголосні звуки, позначення цих звуків умовними знаками [о] - голосний, [-] - приголосний, звукова схема слова "мама" - [-о-о] 5. Англ. мова
1. Письмо (з.с.8) 2. Мистецтво (зошит у клітинку 48 арк. або тека з файлами) 3. Читання (с. 8-11, складання речень за схемами, читання виділеного тексту) 4. Англ. мова